Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Φεβρουάριος, 2012

ΕΝΟΤΗΤΑ 7

Για όσους θελουν να ξεχάσουν για λίγο το βιβλίο της γλώσσας και να διδάξουν με διαφορετικό τρόπο την ενότητα 7 της Νεοελληνικής γλώσσας της Β Γυμνασίου ας ρίξουν μια ματιά στην ακόλουθη  διδακτική πρόταση.Κάποια από τα κείμενα που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται από το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων. Στα φύλλα εργασίας που ακολουθούν θα βρείτε πολλές δραστηριότητες που αφορούν την κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου και την παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου σύμφωνα με τα νέα πιλοτικά προγράμματα σπουδών.
ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ View more documents from alexgger

ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΞΕΝΙΤΙΑ

Ξενιτιά: ένα θέμα συνυφασμένο με τη ζωή του Έλληνα και επίκαιρο όσο ποτέ! Περιηγηθείτε στη διαδραστική αφίσα που είναι αφιερωμένη στους Έλληνες που ξενιτεύτηκαν ή που πρόκειται να ξενιτευτούν. Τα βίντεo που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται από το youtube. Δείτε τη διαδραστική αφίσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση  http://geraki.edu.glogster.com/foreign-land/

ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Με την εφαρμογή scoop.it συγκέντρωσα ηλεκτρονικές διευθύνσεις στις οποίες μπορείτε να βρείτε πληροφοριακό, οπτικό και ακουστικό υλικό για το θέμα των προσφύγων.

ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ

ΑΡΧΑΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΕΝΟΤΗΤΑ 11

Η ΝΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

Εικόνες, βίντεο από το you tube και υπερσύνδεσμοι σε μια διαδραστική αφίσα για ένα από τα πιο όμορφα λογοτεχνικά κείμενα του γυμνασίου. Ελπίζω να σας αρέσει!
Δείτε την αφίσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://geraki.edu.glogster.com/the-little-prince/

ΒΑΝΚΑΣ, ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ

Στα πλαίσια του πρότζεκτ για την παιδική εργασία οι μαθητές της Α τάξης του Πειραματικού Γυμνασίου Καβάλαςέδωσαν ένα διαφορετικό τέλος στο διήγημα του Α. Τσέχωφ, "Ο Βάνκας". Μπράβο παιδιά για τις ωραίες ιδέες σας.

Χριστίνα Σκαμνιώτη, Α2

Ο Βάνκας δίπλωσε το γράμμα στα τέσσερα και το έβαλε στο φάκελο που είχε αγοράσει. Αλλά πριν το βάλει μέσα του έριξε δύο-τρείς σταγόνες από την κολόνια του παππού του. Την επόμενη μέρα, πήγε ο Βάνκας να  το ρίξει στο κουτί για να πάει στον μοναδικό του συγγενή. Μετά από λίγες μέρες, έφτασε το γράμμα στο χωριό αλλά ο ταχυδρόμος δεν ήξερε σε ποιον να  πάει και για αυτό τον λόγο το άφησε σε ένα καφενείο που πηγαίνουν σχεδόν όλοι και συζητούν. Εκείνη την στιγμή, περνούσε ένα γερασμένο σκυλί που έκανε συντροφιά στον παππού του. Εν τω μεταξύ, ο σκύλος αναγνώρισε την κολόνια του αφεντικού του, το άρπαξε μέσα από τα χέρια του  ταχυδρόμου και έτρεξε ορμητικά προς το σπίτι. Όταν ο παππούς άρχισε να το ανοίγει αναρωτήθηκε από ποιον  είναι. Μετά από λίγη ώ…

ΜΕΤΟΧΕΣ

ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 6, ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας "Πορτρέτα εφήβων"με την οποία ασχοληθήκαμε κατά τη διάρκεια του α τριμήνου στο μάθημα της Νεοελληνικής λογοτεχνίας της  Β Γυμνασίου, οι μαθητές του Πειραματικού Γυμνασίου Καβάλας διάβασαν βιβλία με ήρωες εφήβους και τώρα  μας παρουσιάζουν τις εργασίες τους. Μπράβο παιδιά!

Ζωρζ Σαρή «Τα Χέγια»
     Όλα όσα περιγράφονται στο βιβλίο της Ζωρζ Σαρή «Τα Χέγια», διαδραματίζονται στη Λαμία. Κύριος χαρακτήρας του βιβλίου είναι η Μάτα, μια έφηβη που ζει με τον πατέρα και τη θεία της και δεν γνωρίζει τίποτα για τη μητέρα της. Σε μια αποκριάτικη γιορτή του χωριού του πατέρα της, η 17χρονη Μάτα γνωρίζει ένα όμορφο παλικάρι, τον Γιάννη, και ερωτεύονται. Με αφορμή όσα θέλει να μάθει για τη μητέρα της, ένα ανώνυμο τηλεφώνημα και με μια διαμαρτυρία ενάντια στο Μπόθα και την καταπίεση των ανθρώπων, ξεδιπλώνεται μπροστά της το παρελθόν του πατέρα της και η αλήθεια για την μητέρα της. Τα ψέματα που της έλεγαν οι δικοί της φανερώθηκαν και αυτό την ενόχλησε πολύ μ…