Ερωτόκριτος και δημιουργική γραφή από μαθητές της Γ Γυμνασίου



 
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, 

τα πράγματα σήμερα εξελίχθηκαν όπως είχα προβλέψει. Ήρθε σήμερα στο παλάτι ο πατέρας του Ερωτόκριτου για να συζητήσουν με τον δικό μου πατέρα για το θέμα του γάμου και ο δικός μου ήταν κάθετος. Και σαν να μην έφτανε αυτό ο πατέρας μου εξόρισε τον Ερωτόκριτο και απείλησε για θάνατο. Μα γιατί κρατά τέτοια στάση; Γιατί αδιαφορεί για εμένα και ενδιαφέρεται μόνο για την εξουσία του; Ο σωστός πατέρας βάζει πάνω από όλα το καλό του παιδιού του όπως στην προκειμένη περίπτωση ο πατέρας του Ερωτόκριτου. Μάλλον ο δικός μου εμποδίζει αυτόν τον έρωτα γιατί δεν γνωρίζει πως τα πλούτη δεν κάνουν τον άνθρωπο αλλά οι αρετές και οι γνώσεις. Όλα φθείρονται εκτός από την αντρεία. Όλα καταστρέφονται εκτός από την ομορφιά. Όλα σβήνουν τελικώς, αλλά μόνο οι αρετές παραμένουν. Δεν πρόκειται να ζήσουμε τον έρωτα μας με τον Ερωτόκριτο και όσο πιο γρήγορα το πάρω απόφαση αυτό, τόσο το καλύτερο. Κρίμα που εμπόδιο στην ευτυχία μου, στάθηκε ο ίδιος μου ο πατέρας...
Ε.Ν.


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Ακόμη μια μέρα πέρασε χωρίς να δω τον αγαπημένο μου. Με πονάει η απουσία του. Πρώτη φορά νιώθω τόση αγάπη για έναν άνθρωπο Και για πρώτη φορά νιώθω και τόση θλίψη, τόσο θυμό…Γιατί ο πατέρας μου δεν μπορεί να με καταλάβει; Γιατί βάζει την εξουσία του πάνω από εμένα; Άραγε έχει νιώσει ποτέ κάτι παρόμοιο ο ίδιος; Αμφιβάλλω…Δεν μπορώ να σκεφτώ πλέον καθαρά. Σε ό,τι κάνω σκέφτομαι και τον Ερωτόκριτο…Μα τι στο καλό μου έχει κάνει; Μάγια; Ίσως..Σήμερα είδα ένα όνειρο…Πρόταση γάμου από τον Ερωτόκριτο..Χαχαχα..να το δω και να μη το πιστέψω!Θα τον σκοτώσει ο πατέρας μου.Μακάρι να γίνει κάτι και να αλλάξουν όλα.Μακάρι….Ακούω βήματα στον διάδρομο. Ίσως είναι ο πατέρας. Πρέπει να κλείσω. Τα λέμε σύντομα.
Μ.Λ.

Διάλογος

Ερωτόκριτος: Αρετούσα!
Αρετούσα: Ερωτόκριτε τι κάνεις τέτοια ώρα εδώ; Σαν σε βρει ο πατέρας μου θα σε τιμωρήσει θαρρώ.
Ερωτόκριτος: Αρετούσα ο πατέρας μου στον δικό σου ήρθε να μιλήσει. Μα ο βασιλιάς δεν παίρνει από λόγια, απείλησε κιόλας να με δολοφονήσει!
Αρετούσα: Σου το χα πει καλέ μου, δεν ήταν καλή ιδέα. Τώρα η έχθρα του πατέρα μου για σένα μπορεί να αποβεί μοιραία!
Ερωτόκριτος: Με εξόρισε Αρετούσα μου και μακριά σου θε να φύγω, ειδάλλως το κεφάλι θα μου πάρει, δεν μπορώ να το αποφύγω.
Αρετούσα: Θεέ μου συμφορά! Από τις απερισκεψίες μας  Ερωτόκριτε, σε χάνω!Δεν τη θέλω χωρίς εσένα τη ζωή, θα να πάω να πεθάνω!
Ερωτόκριτος: Αγαπημένη μου, μη κλαις και μην ωρύεσαι, κανείς δεν θα μας χωρίσει. Να πας να πεθάνεις δεν αξίζει γιατί τόσο όπως εγώ ούτε ο θεός θα σε αγαπήσει. Στο υπόσχομαι μια μέρα θα γυρίσω και θα σε βρω. Ως τότε, μη με ξεχάσεις και μη στεναχωριέσαι, σπαράζει η καρδιά μου, σε παρακαλώ!
Αρετούσα: Αγαπημένε μου τα λόγια που μου είπες σαν φυλαχτό θα κρατήσω στην καρδιά μου και ποτέ δεν θα σε ξεχάσω. Γιατί είσαι ο πρώτος μου έρωτας και ο τελευταίος, σε σένα ορκίζομαι παντοτινή αγάπη και τον όρκο μου δε θα τον χαλάσω.
Ερωτόκριτος: Αρετούσα, φεύγω γιατί θαρρώ βλέπω κάποιους να πλησιάζουν. Σε αγαπώ καλή μου και ορκίζομαι την αγάπη μου ο χρόνος και οι κακουχίες να μη ξεθωριάσουν!
Φ.Τ.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ 369-529

Η ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ

Ευριπίδη Ελένη-Β επεισόδιο, 4η σκηνή